Wednesday 18 January 2012

Ya Allah.....Trima kasih Ya Allah....

mcm mner Allah syg kiter?????

ermmm...Allah sygkan kita apabila dia beri kita ujian....dia nk kita sentiasa igt padaNYA.....
Allah xmeminta2 kita untukNYA kerana dia mempunyai sgalanya....Allah nk kita yg meminta kpdanya krana Allah suka mndgr rintihan kita,tangisan kita mminta pertolongannya.....Allah maha mendengar lagi maha mngasihani.....

"ya Allah, mngapakah ujian kali ini begitu berat dan sukar untuk aku trima..."
Knapakan aku menjadi pilihanMU....aku bingung da cdey memikirkan soal itu......aku xda arah tuju...aku menangis keesakkan...aku xmnerti....aku bkn sesempurna wanita yg lain..aku bnyk mlakukan salah silap.....adakah ini ujian untukku agar aku dekat kpadanya.......???

aku mncari teman yg dpt memberi ptolongan......Alhamdulillah......Allah sygkan aku....trimakasih Ya Allah....enkau titipkan sahabat & orang2 dunia akhirat yg mmberi aku sokongan..dorongan....

aku cuba sdaya mlawan atiku..makin aku mnipu makin aku tersiksa....penyakit semakin parah...aku sakit ya Allah..aku sakit......aku nanges semahu-mahunya.....

ari berlalu...kwn2 masih di sisi memberi nasihat...aku lakukan yg terbaek....tiada lagi ego mnyelubungi dri....hanya pda Allah aku mohon ptunjuk da jalan yg benar.....

akhirnya.....aku cuba yg terbaek..Alah tunjukkan jalan yg TERBAEK untuk aku.....Allah sebenarnya rindukan rintihan ku,.....aku bangga dan bersyukur...aku yg terpilih dan ditarik untuk rapat kpadaNYA...TRIMA KASIH YA ALLAH.........

No comments:

Post a Comment