Friday 27 April 2012

:: khas buat RIJAL yg Allah kasihi (",) ::


salam satu ummah sejahtera buat semua....perkongsian kali ni ikhlas dari hati...moga kita semua tetap perbaharui Iman di hati agar cinta Ilahi mengatasi cinta segalanya serta memberikan kebahagiaan yg hakiki hingga ke syurga yg kekal abadi...Allahumma Amin....

"Allah,permudahkanlah aknku Suami yg Soleh"



jika saya jatuh hati pada seorang pemuda
terlebih dahulu saya pinta redha dari ibubapa saya
redha Allah terletak pda redha ibubapa

dan mustahil juga bg saya untuk rendahkan martabat cinta saya
kerana ia adalah hadiah terindah dari Allah
bahkan tak mungkin juga saya hiasi cinta saya dgn usaha yg biasa2 saja
serta usaha kosong yang tak punya makna

bg saya cinta yg mahal, harga maharnya juga tinggi
jika mahukan yg tinggi, usaha juga perlu cecah ke langit
tak bermakna di awang-awangan
tetapi rasa hati saya sampai kepada SANG ILAHI...

usaha yang pasti..selebihnya (natijah) serah padaNYA...
jika usaha yg terbaik,pasti diberikan yg terbaik...
siapa dia, itu bukan persoalannya
yang pasti 'RIJAL' yg dpt sama2 bantu saya bina Istana Syurga bersama (",)


moga ALLAH redha...moga Allah sentiasa pelihara hati ini ...amin...

No comments:

Post a Comment