Tuesday 23 October 2012

:: Alhamdulillah.... ::

salam.....

lama xupdate....ta tawu nk ckp apa...dah masuk 3rd year as a psychology student at IIUM dah pun...sem ni sgt2 lah busy...ngn esemennya yg bertambah2....
tp...Alhamdulillah...bak kata buahati saya...(siti noraisyah odin)...jap2....siapa dia ni??
hehe...dia anak kepada famly angkat saye di gombak..fmly dia yg sederhana buat saya bahagia duduk dgn dia....student IIC...ni sem last dia..xsabar nk grad katanya..nk saya bg bunga besar..hehehe..jgn harap!!!

"makin hari aku tgok anis makin gemok"

waaaarrghhhh....quotation yg sgt xsuker dgr...hahah...nk wt cane trima la kenyataan..itulah..setiap kepayahan ader kesenangan yg Allah berikan...sekarang sgtlah bahagia...moga Allah beri kebahagiaan ni berterusan...jd anak yg solehah, hamba yg beriman..amin....

tgh wt esemen ni...sempat lagi kan nk update..rindu kwn2 semua....moga dlm peliharaanNYA....amin..
barakallahu fiq...buat semua kawan2 yg sdang majukan dri ke jalanNYA...innaAllaha ma'ana....
chaiyok2....

hek3...bab jodoh?? aishh...ader jer tanyer...kan dah nk stop ni....nk wt esemen...

ermm....still kepunyaan mama n abah tersyg....blom bersedia lagi rasanya...dlu nk sgt2..bila dalami ilmu..aik..mcm xtawu ag jer hal ni...jd mcm mne nnt kalo anak saye tnyer?? nk jawab aper....heheh...
kepada saudara2 yg saya tolak lamarannya..mohon maaf..moga Allah hadiahkan yg terbaik untuk kalian...InsyaAllah...no sad..no wery...Allah promises always true..no doubt on Him...alwayz pray 4 our goodness....amin...


No comments:

Post a Comment